darbinieku_nosutisana.png - 4.79 KB latvija_100_logo.png - 10.36 KB

strukturfondi.jpg - 22.31 KB

logo_cmyk.jpg - 1.8 MB

gimidraudzkomers_logo.png - 16.12 KB 

e_paraksts_logo.png - 3.03 KB

 

Jautājums

Kā Jūs rīkojaties gadījumos, kad bērns slikti uzvedas?

Cenšos izprast bērna sliktas uzvedības cēloņus

Uz laiku liedzu datora/telefona lietošanu vai citus izklaides pasākumus

Sarāju, brīdinot par sodu nākamajā reizē

Presei Pilns arhīvs
Uzticības tālruņa 116111 akcijā konsultēs pedagogus un vecākus | 25.08.2011.

left-block-image.gif - 8.58 KB

Laikā no 29. līdz 31. augustam pedagogiem un vecākiem būs iespēja zvanīt uz Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas bezmaksas Bērnu un pusaudžu uzticības tālruni 116111 un saņemt profesionālas psiholoģiskās konsultācijas un atbalstu sev aktuālos jautājumos saistībā ar psiholoģiskām problēmām attiecībās ar bērniem.

Uzticības tālruņa speciālisti atbildēs uz pedagogu un vecāku jautājumiem minētajās dienās no plkst. 8.00 līdz 23.00. Visas akcijas laikā pedagogi un vecāki aicināti uzdot jautājumus, kā arī konsultēties par sev nozīmīgām tēmām saistībā ar bērnu disciplinēšanu, konfliktsituāciju risināšanu, attiecībām skolā u.c.

Uzticības tālrunis 116111 regulāri rīko dažādas tematiskas akcijas. Šī akcija iecerēta, lai sniegtu psiholoģisku atbalstu skolotājiem un vecākiem jaunā mācību gada sākumā, atvieglojot ar skolas gaitu atsākšanu saistītās problēmas.

Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 sāka darbību 2006. gada 1. februārī. Tas izveidots, lai sniegtu bērniem un pusaudžiem psiholoģisko palīdzību un atbalstu krīzes situācijās. Taču bieži vien psiholoģiskā palīdzība ir nepieciešama arī bērnu vecākiem un pedagogiem, jo bērni un pieaugušie veido vienu veselumu. Palīdzību un atbalstu arī līdz šim ir lūguši ne tikai dažāda vecuma bērni, bet arī pieaugušie, kuriem ir jautājumi vai grūtības, kas saistītas ar bērniem.

Uzticības tālruņa konsultanti ir psihologi, kuri uzklausa, sniedz atbalstu un kopīgi ar zvanītāju meklē piemērotākos risinājumus grūtā brīdī. Sarunas notiek par visdažādākajiem tematiem, kuru vidū visizplatītākie ir:

  • savstarpējās attiecības ar vecākiem, brāļiem un māsām;
  • attiecības skolā ar vienaudžiem un pedagogiem;
  • partnerattiecības;
  • vardarbība (fiziskā, emocionālā vai seksuālā) ģimenē, izglītības iestādē vai citur;
  • atkarības;
  • jautājumi par fizioloģisko attīstību, seksuālām attiecībām un higiēnu;
  • dažādas emocionālās problēmas: bezspēcība, aizvainojums, bailes, dusmas, kauns, vientulība, zaudējums, vainas sajūta, pašvērtējums, depresīvs garastāvoklis, ēšanas traucējumi, pašnāvības draudi.                            

Uz Uzticības tālruni var zvanīt: 

  • darba dienās no plkst. 08.00 līdz plkst. 23.00
  • sestdienās no 08.00 līdz 22.00
  • svētdienās no 10.00 līdz 22.00

UT ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona.

Informāciju sagatavoja:

Marika Kupče, Komunikācijas nodaļas vadītāja, 67021581, 29538825,  marika.kupce@lm.gov.lv