darbinieku_nosutisana.png - 4.79 KB latvija_100_logo.png - 10.36 KB

strukturfondi.jpg - 22.31 KB

logo_cmyk.jpg - 1.8 MB

gimidraudzkomers_logo.png - 16.12 KB 

e_paraksts_logo.png - 3.03 KB

 

Jautājums

Kā Jūs rīkojaties gadījumos, kad bērns slikti uzvedas?

Cenšos izprast bērna sliktas uzvedības cēloņus

Uz laiku liedzu datora/telefona lietošanu vai citus izklaides pasākumus

Sarāju, brīdinot par sodu nākamajā reizē

Presei Pilns arhīvs
Uzticības tālrunis 116111 strādā visu diennakti | 16.12.2013.

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (VBTAI) atgādina, ka bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 no 2013. gada 3. decembra strādā diennakts režīmā.

Uzticības tālrunis diennakts režīmā strādās līdz 2013.gada beigām, proti, visu decembri. Ikvienam zvanītājam jebkurā laikā būs iespēja saņemt bezmaksas psiholoģisko palīdzību un atbalstu, zvanot pa tālruni 116111.

Iespēja nodrošināt tālruņa diennakts darbību ir rasta, lai palīdzētu bērniem un jauniešiem kliedēt bažas par saspringto gaisotni, kas valda pēc pēdējā laika traģiskajiem notikumiem. Uzticības tālruņa speciālistu saņemtie zvani liecina, ka šie notikumi ir iespaidojuši arī bērnus un jauniešus.

Tāpat uzticības tālruņa 116111 uzkrātā pieredze liecina, ka daļa cilvēku tieši Ziemassvētku gaidīšanas un atzīmēšanas laikā īpaši asi izjūt savas problēmas - vientulību, nesaprašanos ar citiem cilvēkiem, atstumtību utt. Tādēļ iespēja parunāt ar psihologu tieši šai laikā ir īpaši svarīga.

Atgādinām, ka uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona. Numuru 116111 laikā līdz 3.decembrim var sazvanīt katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 23.00, sestdienās no plkst. 8.00 līdz 22.00, bet svētdienās - no plkst. 10.00 līdz 22.00.


Marika Kupče, Komunikācijas nodaļas vadītāja, 67021581, 29538825,  marika.kupce@lm.gov.lv