darbinieku_nosutisana.png - 4.79 KB latvija_100_logo.png - 10.36 KB

strukturfondi.jpg - 22.31 KB

logo_cmyk.jpg - 1.8 MB

gimidraudzkomers_logo.png - 16.12 KB 

e_paraksts_logo.png - 3.03 KB

 

Jautājums

Kā Jūs rīkojaties gadījumos, kad bērns slikti uzvedas?

Cenšos izprast bērna sliktas uzvedības cēloņus

Uz laiku liedzu datora/telefona lietošanu vai citus izklaides pasākumus

Sarāju, brīdinot par sodu nākamajā reizē

Presei Pilns arhīvs
Tēvi aktīvi izmantojuši iespējas konsultēties Uzticības tālrunī 116111 | 16.09.2015.

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa 116111 rīkotās akcijas "Uzticības tālrunis tēviem" laikā speciālisti saņēma 441 zvanu un snieguši 190 psiholoģiskās konsultācijas. No tām 22 gadījumos pēc palīdzības un atbalsta bija vērsušies tēvi.

„Šādu akciju Uzticības tālrunis 116111 rīkoja otro gadu pēc kārtas. Šogad tēvu interese par iespējām saņemt konsultācijas un atbalstu ir nedaudz pieaugusi. Tā ir pozitīva tendence, jo mūsu sabiedrībā joprojām ir spēcīgs uzskats, ka vīriešiem palīdzība nav vajadzīga un ar savām problēmām galā jātiek pašu spēkiem," vērtē VBTAI Ģimeņu ar bērniem atbalsta departamenta direktore Agita Alksne.

Akcijas laikā zvanījušie tēvi lielākoties interesējušies par to, kā bērnu audzināšanā izmantot pozitīvas disciplinēšanas iemaņas, vairāki jautājumi skāruši šķiršanos un dažādu konfliktsituāciju risināšanu, kā arī rūpes par bērnu labklājību pēc ģimenes iziršanas. Tēvus arī interesējusi izglītības iestāžu darba kvalitāte, alkoholisma problēma, kas skar kādu no vecākiem, interneta drošības jautājumi, tostarp intīma rakstura informācijas apmaiņa tīklā.

Akcija notika īsi pirms Tēvu dienas un noritēja no 10. līdz 13. septembrim. Tās laikā tēvus īpaši aicināja zvanīt Uzticības tālruņa 116111 speciālistiem un saņemt profesionālas psiholoģiskās konsultācijas un atbalstu jautājumos saistībā ar bērniem, pārrunājot dažādas iespējami aktuālas tēmas.

Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā telefona. Palīdzību un atbalstu uzticības tālrunī 116111 var meklēt visu diennakti.

 

Informāciju sagatavoja:
Marika Kupče, LM Komunikācijas nodaļas vadītāja, 67021581, 29538825,  marika.kupce@lm.gov.lv