darbinieku_nosutisana.png - 4.79 KB latvija_100_logo.png - 10.36 KB

strukturfondi.jpg - 22.31 KB

logo_cmyk.jpg - 1.8 MB

gimidraudzkomers_logo.png - 16.12 KB 

e_paraksts_logo.png - 3.03 KB

 

Jautājums

Kā Jūs rīkojaties gadījumos, kad bērns slikti uzvedas?

Cenšos izprast bērna sliktas uzvedības cēloņus

Uz laiku liedzu datora/telefona lietošanu vai citus izklaides pasākumus

Sarāju, brīdinot par sodu nākamajā reizē

Presei Pilns arhīvs
Rīgā slēgta VSAA klientu apkalpošanas vieta Lāčplēša ielā | 03.12.2015.

Labklājības ministrija (LM) aicina klientus vairs nedoties uz slēgto Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) klientu apkalpošanas nodaļu Rīgā, Lāčplēša ielā 70a. Aicinām izmantot citu VSAA nodaļu pakalpojumus vai VSAA e-pakalpojumu internetā.

VSAA pakalpojumus klātienē Rīgā iespējams saņemt šādās klientu apkalpošanas vietās:

Baldones ielā 2, tālr.67804100,

Fridriķa ielā 9, tālr. 67038911,

Raunas ielā 64, tālr. 67185611,

Mārupes ielā 1, tālr. 67600651,

Talejas ielā 1, Valsts ieņēmumu dienesta ēkā.

Iedzīvotāji, kuriem nepieciešams pieprasīt slimības pabalstu, joprojām var izmantot kastīti ēkas Lāčplēša ielā 70a priekštelpā. Tajā var ievietot darbnespējas lapu B kopā ar iesniegumu.

VSAA klientiem jāņem vērā, ka no 30. novembra darbu pārtraucis arī Rīgas pilsētas klientu apkalpošanas centrs Tilta ielā 11/1. Vienlaikus palielināts nodarbināto skaits netālu izvietotajā Valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā Valsts ieņēmumu dienesta ēkā Talejas ielā 1.

Tāpat no 30. novembra darbu pārtraucis Ķekavas klientu apkalpošanas punkts. Ķekavas novada iedzīvotāji 19 iesniegumus var iesniegt jaunizveidotajā valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Ķekavas novada pašvaldībā.

Ērtākai pakalpojumu saņemšanai aicinām izmantot VSAA e-pakalpojumu portālā "Latvija.lv". Tas ne vien ļaus pieprasīt pakalpojumus, klātienē neapmeklējot VSAA nodaļu, bet arī elektroniski saņemt informāciju par pieņemto lēmumu.

Portālā „Latvija.lv", veicot noteikto pakalpojuma pieprasītāja autorizāciju, var elektroniski pieprasīt 24 no 60 VSAA sniegtajiem publiskajiem pakalpojumiem. Elektroniski iespējams pieteikties tādiem pakalpojumiem kā e-iesniegumi bērna piedzimšanas pabalsta, vecāku pabalsta un bērna kopšanas pabalsta un ģimenes valsts pabalsta piešķiršanai.

E-iesniegumus VSAA piedāvā izmantot  ērtākai  pakalpojumu saņemšanai gadījumos, kad tiesību noteikšanai nepieciešamā informācija jau ir VSAA rīcībā un pakalpojumu pieprasītājam nav jāiesniedz papildu dokumenti. Iesniegumi slimības pabalsta pieprasīšanai un maternitātes pabalsta pieprasīšanai pagaidām nav pieejami. Plānots, ka e-iesniegumus slimības pabalsta pieprasīšanai un maternitātes pabalsta pieprasīšanai varēs izmantot vienlaikus ar e-veselības projekta ietvaros izstrādāto iespēju elektroniski reģistrēt darbnespējas lapas.

Lai sekotu līdzi sava iesnieguma apstrādes gaitai, ir radīta iespēja saņemt no VSAA informāciju īsziņas veidā uz pakalpojuma pieprasītāja mobilo tālruni vai e-pastā. Tādējādi pakalpojuma pieprasītājs var sekot līdzi, ka portālā "Latvija.lv" aizpildītais iesniegums ir pieņemts, kā arī par to, ka VSAA lēmums par pakalpojumu ir pieņemts.

Elektroniski saņemt lēmumus turpmāk varēs tikai portālā www.latvija.lv, un tie būs redzami sadaļas "Mana darba vieta" apakšsadaļā "Saņemtie e-dokumenti". Var arī lēmumu saņemt klātienē VSAA klientu apkalpošanas nodaļā vai pa pastu.

Ar VSAA e-pakalpojuma aprakstu ikviens interesents var iepazīties VSAA tīmekļa vietnē www.vsaa.lv, sadaļā „e-pakalpojumi" vai portālā "Latvija.lv".


VSAA piedāvāto iespēju pakalpojumus pieprasīt, izmantojot portālu www.latvija.lv, mēneša laikā izmantojuši 1500 cilvēki. Lielākā daļa e-iesniegumu izmantotāju vēlējušies saņemt pabalstus par bērnu, visvairāk ar e-iesniegumu pieprasīts ģimenes valsts pabalsts.

 

Informāciju sagatavoja:

Zane Brīvmane, Labklājības ministrijas sabiedrisko attiecību speciāliste, 67021666, zane.brivmane@lm.gov.lv