darbinieku_nosutisana.png - 4.79 KB latvija_100_logo.png - 10.36 KB

strukturfondi.jpg - 22.31 KB

logo_cmyk.jpg - 1.8 MB

gimidraudzkomers_logo.png - 16.12 KB 

e_paraksts_logo.png - 3.03 KB

 

Jautājums

Kur Jūs labāk gribētu redzēt informāciju par savu pensijas 1. un 2. līmenī uzkrāto kapitālu?

Portālā latvija.lv

Portālā manapensija.lv

Internetbankā

VSAA nodaļā

Mani tas neinteresē

 

lv_id_eu_logo_ansamblis_eraf_rgb.jpg - 56.53 KB

Labklājības ministrija Eiropas Reģionālās attīstības fonda darbības programmas „Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena „IKT pieejamība, e-pārvalde un pakalpojumi" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa „Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma „Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" ietvaros īsteno projektu labklājības nozares informācijas un komunikācijas tehnoloģiju darbības efektivitātes un pakalpojumu sniegšanas uzlabošanai.

Projekta nosaukums: „Labklājības nozares informācijas un komunikācijas tehnoloģiju centralizācija"

Projekta līguma numurs: 2.2.1.1/17/I/007

Projekta kopējais finansējums: EUR 2 000 000, tai skaitā EUR 1 700 000 Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums un EUR 300 000 valsts budžeta finansējums

Projekta realizācijas laiks: no 2018.gada 18.janvāra līdz 2021.gada 17.janvārim (36 mēneši)

Projekta mērķi:

  • uzlabot un sakārtot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības jomu,
  • attīstīt centralizētus koplietošanas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumus,
  • uzlabot datu kvalitāti un pieejamību.

Lai nodrošinātu projekta mērķa sasniegšanu, projektā ir plānotas šādas darbības:

1. Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pārvaldīšanas jomas uzlabošanai un sakārtošanai:

  • informācijas tehnoloģiju pārvaldības jomas apmācību organizēšana,
  • informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības vadlīniju dokumentu izstrāde,
  • Valsts sociālas apdrošināšanas aģentūras sniegto informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu kataloga definēšana Labklājības ministrijas padotībā esošajām iestādēm,
2. Centralizētu koplietošanas risinājumu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu attīstībai:
  • Active Directory ieviešana visās resora iestādēs,
  • vienota e-pasta risinājuma ieviešana,
  • centralizēta monitoringa risinājuma izveidošana,
  • centralizētas lietotāju darbstaciju pārvaldības ieviešana,
  • centralizēta makoņskaitļošanas risinājuma ieviešana,
  • videokonferenču pakalpojuma izveide,
3. Datu kvalitātes un pieejamības uzlabošanai:
  • labklājības nozares datu ticamības un pietiekamības analīzes veikšana;
  • datu ticamības un pietiekamības ieviešana labklājības politikas veidošanai,
  • Sociālās integrācijas valsts aģentūras informācijas sistēmas uzlabošana,
  • mobilās platformas izveide Valsts darba inspekcijas informācijas sistēmai.

Projekta rezultāti:
Projekta rezultātā paredzēts nodrošināt efektīvu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldību un uzlabotu labklājības nozares iestāžu darbību, veicinot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju prasmju un plānošanas attīstību, lai nodrošinātu nepieciešamo informācijas un komunikācijas tehnoloģiju atbalstu labklājības politikas realizācijā.

1. Projekta rezultātu rādītāji:

  • 12 iestādes izmanto labklājības nozares Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju centralizētos pakalpojumus,
  • Labklājības ministrijas centralizētas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūras nepārtraukta darbība ir 97%,

2. Projekta iznākuma rādītāji:

Projekta īstenošanas rezultātā tiks pilnveidoti 7 darbības procesi un izveidota 1 centralizēta atvērta informācijas sistēmu platforma, papildu sasniedzot 13 šādus projekta iznākuma rādītājus:

  • nozares vajadzībām pielāgotas 4 apmācību programmas pēc ITIL metodoloģijas un apmācīti labklājības nozares darbinieki,
  • ieviesta informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pārvaldības kārtība (modelis) Labklājības ministrijas un tas padotībā esošajās iestādēs, vadlīniju skaits - 1,
  • ieviests 1 informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu katalogs Labklājības ministrijas un tas padotībā esošajām iestādēm,
  • 12 iestādēs ieviesta Active Directory,
  • 10 iestādēs ieviesta vienota e-pasta sistēma,
  • 12 iestādēs ieviesta centralizēta pārvaldība lietotāju darbstacijām,
  • ieviests 1 centralizēts monitoringa risinājums,
  • veikta 1 datu ticamības un pietiekamības analīze,
  • veikti datu ticamības un pietiekamības uzlabošanas pasākumi, pasākumu skaits - 1,
  • iegādāta un ieviesta "mākoņskaitļošanas" infrastruktūra, risinājumu skaits - 1,
  • ieviesta 1 videokonferenču sistēma,
  • izstrādāta un ieviesta mobilā lietotne Valsts darba inspekcijas informācijas sistēmai, uzlaboto sistēmu skaits - 1,
  • izstrādāts un ieviests Sociālās integrācijas valsts aģentūras informācijas sistēmas uzlabojums, uzlaboto sistēmu skaits - 1.