Komunikācijas vadlīnijas
Vadlīnijas izstrādātas, lai palīdzētu sociālās uzņēmējdarbības finansējuma saņēmējiem nodrošināt projekta publicitāti.
Vadlīnijās skaidrotas un aprakstītas ārējos normatīvajos aktos noteiktās obligātās un rekomendētās sociālās uzņēmējdarbības projektu publicitātes prasības, noteiktās vizuālās informācijas un tās elementu lietošana.
ES fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda komunikācijas un dizaina vadlīnijas
Logo
Vienotais ES plakātu un informācijas stendu ģenerators
Grafiskā identitāte
Labklājības ministrijas vizuālās identitātes lietošana jāsaskaņo ar Labklājības ministriju.
Valsts pārvaldes iestāžu vienotās identitātes lietošanu nosaka "Valsts pārvaldes iestāžu vienota identitāte. Grafiskais standarts".
Komunikācija sociālajos tīklos
Kad finansējuma saņēmējs publicē ierakstus par projektu savos sociālo tīklu kanālos, šajos ierakstos ieteicams pieminēt ES atbalstu, vizuāli izmantojot zīmola elementus un/vai informējot par atbalstu tekstā. Finansējuma saņēmējs dažādos ierakstos var mainīt šīs metodes. Ziņas tekstos aicinām lietot mirkļbirku #ESfondi un atsauci uz projektu #SociālāUzņēmējdarbība.