ansamblis_ASU

Komunikācijas vadlīnijas

Vadlīnijas izstrādātas, lai palīdzētu sociālās uzņēmējdarbības finansējuma saņēmējiem nodrošināt projekta publicitāti.

Vadlīnijās skaidrotas un aprakstītas ārējos normatīvajos aktos noteiktās obligātās un rekomendētās sociālās uzņēmējdarbības projektu publicitātes prasības, noteiktās vizuālās informācijas un tās elementu lietošana.

ES fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda komunikācijas un dizaina vadlīnijas

Logo

Vienotais ES plakātu un informācijas stendu ģenerators

Grafiskā identitāte

Labklājības ministrijas vizuālās identitātes lietošana jāsaskaņo ar Labklājības ministriju.
Valsts pārvaldes iestāžu vienotās identitātes lietošanu nosaka "Valsts pārvaldes iestāžu vienota identitāte. Grafiskais standarts".

attels

Komunikācija sociālajos tīklos

Kad finansējuma saņēmējs publicē ierakstus par projektu savos sociālo tīklu kanālos, šajos ierakstos ieteicams pieminēt ES atbalstu, vizuāli izmantojot zīmola elementus un/vai informējot par atbalstu tekstā. Finansējuma saņēmējs dažādos ierakstos var mainīt šīs metodes. Ziņas tekstos aicinām lietot mirkļbirku #ESfondi un atsauci uz projektu #SociālāUzņēmējdarbība.